حمایت کانون استان کرمانشاه از انجمن‌های مردم‌نهاد فرهنگی

مدیرکل کانون استان کرمانشاه در دیدار اعضای انجمن«کیان خانواده» با او، از اجرای طرح‌های مشترک فرهنگی با سمن‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اعضای مردم‌نهاد «کیان خانواده سالم» در کرمانشاه، ضمن دیدار با مدیرکل کانون استان، به تشریح فعالیت‌های این انجمن و بررسی چگونگی مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان پرداختند.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این جلسه، با ابراز خرسندی از فعالیت‌های فرهنگی انجمن «کیان خانواده سالم»، از مشارکت انجمن‌های مردم نهاد(سمن) در اجرای برنامه‌های فرهنگی و در راستای اهداف کانون پرورش فکری استقبال و اعلام آمادگی کرد.

«فرزاد بیگی»، مسوول انجمن «کیان خانواده سالم» نیز در این دیدار، با قدردانی از حمایت مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان،  به تبیین فعالیت های این انجمن پرداخت.

«بیگی»، هدف از تاسیس این انجمن را؛ ایجاد نشاط و شادی در جامعه و همچنین، ارتقای مهارت‌های خانواده سالم و نشاط اجتماع عنوان کرد.

در پایان این دیدار، مقرر شد؛ اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و انجمن مردم‌نهاد « کیان خانواده سالم» در بحث ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، همکاری‌ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =