نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد برگزار شد

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد با حضور مدیرکل جدید کانون، برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، این نشست با حضورعلی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری و سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون استان و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در مجتمع فرهنگی هنری کانون یزد، برگزارشد.

 در این نشست، سیدحسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، از این که اولین نشست هیئت رئیسه‌ی جدید شورای هماهنگی‌های استان، به میزبانی کانون برگزار شد، ابراز خرسندی کرد و از این بابت از علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، تشکرکرد.

 پیغمبری روابط عمومی را به عنوان هنرهشتم و دست آورد قرن بیستم برشمرد و گفت: روابط عمومی به مثابه‌ی پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن، به بیان ساده تر، روابط عمومی در حکم دم و بازدم سازمان، به ایفای نقش می پردازد  و لذا مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدف‌مند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند، انجام می‌دهد وروابط عمومی، نقش به‌سزایی برای هرسازمان دارد.

 مدیرکل کانون استان افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می‌دهد و آینه‌ی زیبایی‌هاست و صاحب نظران معتقدند که روابط عمومی در ایجاد و تقویت فرهنگ و توسعه، بومی کردن سرمشق‌های توسعه، کشف و معرفی ظرفیت‌های جامعه، بازآفرینی فرهنگی و ... نقش به‌سزایی دارد.

 سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون استان یزد عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، این نشست را به فال نیک می‌گیرد وآمادگی خود را مبنی بر برگزاری همایش روابط عمومی‌های استان، اعلام می دارد تا از این    طریق ضمن پذیرایی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های  دستگاه‌های اجرایی، نسبت به معرفی کانون و فعالیت‌هایش نیز اقدام نماید.

 وی  در پایان اظهار داشت: کانون استان، در راستای پیش‌برد اهداف هیئت رئیسه‌ی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برای هرگونه همکاری و مساعدت، اعلام آمادگی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =