استاندار کردستان با اهدای لوح از کارکنان و اعضا مراکز کانون  تقدیر کرد

استاندار کردستان با اهدای لوح تقدیر از مدیر کل، کارکنان، مربیان و اعضا فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، هفته ملی کودک فرصتی شد تا جمعی از کودکان و نوجوانان فعال عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بهمن مرادنیا استاندار کردستان دیدار و به بیان مشکلات دغدغه های خود بپردازند.

بنا بر این گزارش، بهمن مرادنیا در این دیدار علاقه کودکان و نوجوانان عضو کانون به کتاب و کتابخوانی را ستود و مبلغ 50 میلیون تومان برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب سنندج را اختصاص داد که کتابها خریداری شده و در قفسه های کتاب مراکز کانون پرورش فکری جهت استفاده اعضا قرار گرفت.

این گزارش حاکی است،در لوح‌های جداگانه‌ای از مدیر کل کانون و کارشناسان و کارکنان کانون استان و مربیان مراکز سنندج و اعضا فعال مراکز سنندج تقدیر کرد.

استاندار کردستان در این لوح آورده است،

کودکان نهال‌های لرزان و زیبای امروز و درختان تناور و مثمر فردای جامعه اند و باغبان های پرحوصله و صاحب درایت می طلبند که این وظیفه ی سنگین و در عین حال شیرین را به سرانجام مطلوب خود برسانند. لذا از جنابعالی که توفیق خدمتگزاری در این راه پرافتخار را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به عهده دارید و همچنین از زحمات بی دریغتان در اجرای باشکوه برنامه هفته ملی کودک، تقدیر و تشکر نموده و مزید توفیقاتتان را در تداوم خدمات شایسته تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =