کد خبر: 283126
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
ویژه برنامه 13 آبان در مراکز فرهنگی هنری استان کردستان

همزمان با حماسه‌ی سیزدهم آبان ماه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ویژه برنامه‌های متنوعی در مراکز فرهنگی هنری استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شایسته احمدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری مریوان در سخنانیگفت: 40 نفر از کودکان و نوجوانان مریوانی در ویژه برنامه ای که به مناسبت 13 آبان برگزار شد شرکت کردند.در این برنامه  مربیان به بیان و معرفی وقایع سیزدهم آبان پرداختند آنگاه جلسه‌ی بحث آزاد با عنوان راههای نفوذ فرهنگی و اجتماعی دشمنان و چگونگی مقابله با آن برگزار گردید و اعضای حاضر در نشست به بیان نظرات خود پرداختند .

احمدی در ادامه افزود: از دیگر برنامه‌های اجرا شده سیزدهم آبان برگزاری کارگاه نقاشی و قصه گویی مربیان بود که دانش آموزان در پایان برنامه ها با حمل پلاکارت هایی به همراه مربیان خود راهی راهپیمایی شدند.

همچنین مجتمع فرهنگی هنری سنندج نیز به مناسبت رو ز 13 آبان روز دانش آموز به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی معرفی واقعه‌ی 13 آبان ،قصه گویی با موضوع ایثار و شهادت، معرفی شخصیت دانش آموز نوجوان شهید (شهید محمد حسین فهمیده ) به صورت گروهی با راهنمایی  مربی و اجرای دانش آموزان، کاردستی، کارت سازی با موضوع من دانش آموزم، آینده ساز ایران اسلامی پرداختند.

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ادبی با محوریت معرفی وقایع و ایام و معرفی شهدای 13 آبان با دعوت از مدارس و فضاسازی مرکز،قصه گویی ،اجرای سرود وطنم ایران ،ایستگاه نقاشی ، نشریه دیواری، شعر خوانی، نمایش فیلم با هدف پاسداشت خون شهیدان دانش آموز همچنین ارج نهادن به ارزشهای انقلاب اسلامی برگزار شد در پایان اعضای کانون مرکز شماره 2 بانه به همراه مربیان با در دست داشتن پلاکاردهایی با آرم کانون و سردادن شعارهای مرگ برامریکا و مرگ براسرائیل این روز را گرامی داشتند .

به مناسبت روز دانش آموز،مصادف با 13 آبان و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دانش آموز با دعوت از مدارس برنامه های مرتبط با این مناسبت توسط مربیان مرکز شماره دو سقز به اجرا درآمد:فضاسازی مرکز، اجرای سرود ملی و ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران-اجرای سرود " ای وطن"و پخش سرودهای مناسب این ایام، برگزاری کارگاه ادبی ، برگزاری نشست با موضوع" خلاقیت و کارآفرینی"، برگزاری مسابقه ی فرهنگی در قالب معرفی شخصیت شهدای دانش آموز استان کردستان و اهدای جوایز به برگزیدگان و معرفی وقایع و ایام 13 آبان 1357 ،برنامه های اجرا شده جهت گرامیداشت این مناسبت بود که با هدف پاسداشت ارزشهای انقلابی و نکوداشت یاد و خاطره ی شهدای دانش آموز برگزار گردید.

همچنین مربیان مرکز  همراه با اعضای مرکز در این روز با راهپیمایی کنندگان همراه شدند و در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =