کد خبر: 283168
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
جلسه شورای اقامه نماز کانون استان کردستان برگزار شد

جلسه شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با حضور سرپرست ستاد اقامه نماز استان در محل دفتر مدیر کل کانون استان کردستان برگزارگردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان در سخنانی با اشاره به اینکه مخاطبین اصلی کانون کودکان و نوجوانان هستند گفت: در کانون بیشتر فعالیتها برای کودکان و نوجوانان انجام می گیرد و آنها را با روش غیرمستقیم به نماز خواندن تشویق می کنیم تا بتوانیم قدم مثبتی برای آنها در راستای نماز و قرآن برداریم.

در ادامه جلسه عظیمی سرپرست ستاد اقامه نماز سخنان خود را با درود و سلام به پیشگاه پیامبر اکرم (ص)و خاندان مطهرش آغاز نمودو به خلقت جهان و تسبیح گویی انسان اشاره کرد و اینکه نماز اصل و اساس همه عبادت هاست و آیات فراوانی در این مورد وجود دارد که باید قدردان و شکرگزار خداوند باشیم و نماز را بخوانیم .

وی گفت: در سیستم اداری هم همه ما در حد توان باید سعی کنیم زمینه و بستر لازم برای شرکت در نماز را فراهم کنیم و همه موانع و مشکلات را برداریم .

در پایان مقرر گردید طی جلسات کارشناسی تفاهم نامه تهیه و به امضاء مدیران دو دستگاه برسد و نسبت به برگزاری دوره آموزش آداب واحکام نماز برنامه ریزی و اقدام مناسب صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =