تمرکز زدایی از برنامه های اجرایی در ستاد ،توجه جدی به موضوع تقویت مراکز با محوریت مربی ،تاَکید بر تدوین پیوستار فرهنگی در تمامی فعالیتها و برنامه ها

مهدی قربانی مدیرکل کانون استان طی سخنان مبسوطی به تبیین و تشریح بخشی از سیاستهای راهبردی کانون استان در 6ماهه دوم سال 97 پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان جلسه شورای اداری استان با حضور مدیرکل ،معاونین ،مدیران و کارشناسان ستادی و جمعی از مسؤلین مراکز شهر اصفهان در محل سالن اجتماعات مرکز شماره 4 کانون استان اصفهان برگزار گردید.

مهدی قربانی مدیرکل کانون استان طی سخنان مبسوطی به تبیین و تشریح بخشی از سیاستهای راهبردی کانون استان در 6ماهه دوم سال 97 پرداخت.

ایشان:

1-تمرکز زدایی از برنامه های اجرایی در ستاد

2-توجه جدی به موضوع تقویت مراکز با محوریت مربی

3-تاًکید بر تدوین پیوستار فرهنگی در تمامی فعالیتها و برنامه ها

4-ارزیابی دقیق از میزان پیشرفت فعالیتهای مراکز و تلاش در جهت رفع موانع و تسهیل در اجرای فعالیت ها و برنامه های ابلاغی

5-تاَکیدبر استفاده صحیح از ظرفیت های داخلی کانون وکشف ظرفیت های جدید

6-تاَکید بر استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه در پست های مدیریتی و ستادی

را در اصول راهبردی سیاستهای استان در 6 ماهه دوم سال 97 دانست و افزود:

همه باید تلاش کنیم ضمن پرهیز دادن مراکز از اجرای برنامه های سطحی ،فعالیتهای فرآیند محور و خلاق را جایگزین نماییم.

قربانی تهیه مدل و باز تعریف نحوه تعامل مسئولین مراکز با سایردستگاه های فرهنگی شهرستانی و توجه به برنامه ریزی دقیق و متناسب با نیازهای جامعه را زمینه ساز معرفی بیشتر فعالیتهای کانون و اقدام موثر جهت سرانه جذب دانست.

مدیر کل کانون استان اصفهان در ادامه سخنان خود استفاده از ظرفیت های بالای همکاران بازنشسته را به عنوان یک اصل مهم مورد تاَکید قرار داد و همکاران بازنشسته را منابع  سازمانی وغنی ازتجربه دانست و توجه به این ظرفیت عظیم در بسیاری از امور قطعاً راهگشا خواهد بود.

قربانی تشکیل کارگروههای تشویقی و تخصصی در همه سطوح وتفویض بخشی از اختیارات به  زیرمجموعه را از تکالیف مهم واحدهای ستادی برشمرد و گفت:انتظار می رود بازدید های کارشناسی چون گذشته دقیق و اثرگذار و بصورت مستمر ادامه یابد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود در حوزه مناسبات اداری و سازمانی حفظ انسجام و وحدت سازمانی را از کلید های پیشرفت در هر مجموعه انسانی به خصوص مجموعه های فرهنگی دانست و گفت لازمهً هر پیشرفتی شفافیت مالی واداری در همه سطوح سازمانی است .

قربانی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به آیات نورانی 12و6 سوره مبارکه حجرات ،ضمن تاَکید بر التزام بر آموزه های اخلاقی و اسلامی در رفتار و ارتباطات فردی و سازمانی ،تبیین و شفاف سازی امور را علاج برخی از بد اخلاقی ها و سوءظن ها دانست و گفت:همه ما وظیفه داریم مسائل و موضوعات پیرامون خود را در حوزه های شغلی و مرتبط با ماموریت های سازمانی تبیین نماییم.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاشهای همکاران بازنشسته خانمها صالحی و کیانی و آقای رمضانعلی زاده تقدیر و به رسم یادبود ضمن تقدیم لوح تقدیر مدیرعامل محترم ،هدایایی نیز اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =