عزم دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه برای برگزاری باشکوه شادپیمایی عروسک ها

رویداد ملی شادپیمایی عروسک ها در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه، با حضور گروههای مختلف نمایش عروسکی از سراسر کشور و به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در جلسه ویژه ای که بعد ازظهر روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۷، با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، چگونگی اجرای مراسم ملی شادپیمایی عروسک ها مورد نقد و بررسی حاضران قرار گرفت.

 "مهناز فتاحی"، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این جلسه با توضیح تقویم اجرایی و برنامه های گروههای نمایشی شرکت کننده، به بیان درخواست های این اداره کل برای میزبانی شایسته از شرکت کنندگان در این رویداد ملی پرداخت.

 مدیرکل کانون استان کرمانشاه با بیان اینکه این رویداد ملی با هدف شادی افزایی و افزایش شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان مناطق محروم اجرا می شود، افزود: ۲۶ و ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۷، رویداد ملی شادپیمایی عروسک ها در شهرهای کرمانشاه، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و با حضور نزدیک به ۱۵۰ نفر از هنرمندان و گروههای نمایش عروسکی از سراسر کشور برگزار می شود.

او همچنین گفت: برای برگزاری شایسته این رویداد ملی، نیازمند همراهی، همدلی و همکاری همه دستگاههای اجرایی استان هستیم.

گودرزی، مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانی کرمانشاه که ریاست این جلسه را برعهده داشت نیز در سخنانی، با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم ملی شادپیمایی عروسک ها، از دست اندرکاران این برنامه، قدردانی و بر آمادگی همه دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد.

 در ادامه این جلسه، نمایندگان اداره های مختلف استان درباره چگونگی مشارکت دستگاههای متبوعشان در اجرای مراسم شادپیمایی عروسک ها گزارشی را ارائه دادند.

رویداد ملی شادپیمایی عروسک ها در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه، با حضور گروههای مختلف نمایش عروسکی از سراسر کشور و به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می شود.

 در این جلسه، نمایندگان مختلفی از اداره های؛ بهزیستی، صدا و سیما، سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، فرمانداری، پلیس راهور، حوزه هنری، شهرداری، استاندارد، هلال احمر، علوم پزشکی، میراث فرهنگی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، شرکت آب و فاضلاب،... و تعدادی از نمایندگان انجمن های مردم نهاد حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =