کد خبر: 283202
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
مربی هنری کانون استان کرمانشاه، آسمانی شد

«شهرزاد محمدی»، مربی هنری کانون استان کرمانشاه، دعوت حق را لبیک گفت و راهی دیار باقی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «شهرزاد محمدی»، مربی هنری این اداره کل، پس از تحمل بیماری، روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد و راهی سفر ابدی شد.

مرحومه «شهرزاد محمدی»، مربی هنری مراکز کانون سطح شهر کرمانشاه که نزدیک به ١٧ سال سابقه کار در کانون را داشت، از همکاران پرتلاش و فعالی بود که در سال‌های خدمتش، اعضای بسیاری را با هنر خط و خوش‌نویسی آشنا کرد.

او به عنوان مربی تمام وقت خوشنویسی، دارای مدرک کارشناس صنایع دستی و همچنین، دارای مدرک ممتاز خوش نویسی نیز بود.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه نیز در پیامی، ضایعه درگذشت این مربی دلسوز و هنرمند را تسلیت گفت.

فتاحی در این پیام، ضمن تاثر شدید از فوت ناگهانی این همکار هنرمند، آورده است: "خبر درگذشت این همکار دلسوز و مهربان، در روزهای دلگیر پاییز و در روزهای عزاداری ختمی مرتب حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) خبری ناگهانی وجودمان را بیشتر اندوهگین کرد. اندوهی باحسرت و اشک . گویا قرار بود که شهرزاد در دلتنگی این روزهای عزاداری که با نام مبارک پیامبر و ائمه همراه است به آسمانها پر بکشد.

امروز صبح تلفن در دستم می لرزید و باورم نمی شد که شهرزاد مهربان کانون ما به آسمانها پر کشید. شهرزادی که سالهاست از پدر و مادرش پرستاری می کند و ما نمی دانستیم که تن رنجور خودش نیز به پرستاری نیاز دارد.

آرام بود و صبور. مهربان و دوست داشتنی، اما کم حرف.

شاید تاثیر خوش نویسی بود که به او آموخته بود در آرامش و سکوت دردها را تحمل کند و چیزی نگوید و این نگفتنش در این روزهای غمگین قلب مرا بیشتر می فشارد.

کاش گفته بودی شهرزاد. کاش از غصه ها و دردهایت برایمان گفته بودی. امروز روح شهرزاد محمدی، مربی خوب کانون به آسمانها پر کشید.

 حالا نمی دانم به چه کسی تسلیت بگویم که شهرزاد از خانواده همه ما بود و همه دوستش داشته و داریم.

 می دانم که خداوند پاداش سالها پرستاری و صبوری و حرمت به پدر و مادر را در بهشت جاودان به شهرزاد خواهد داد.

امیدوارم پیامبر (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) شفیعش باشند.

خداوند او را بیامرزد و به همه خانواده کانون صبر عطا کند."

مرحومه شهرزاد محمدی، خواهر شهید و از همکاران هنرمند خوش نویس کانون استان کرمانشاه بود که در مراکز مختلف شهر کرمانشاه به امر آموزش هنر خوش‌نویسی اشتغال داشت.

این اتفاق ناگوار را به همه همکاران کانون استان کرمانشاه تسلیت می گوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =