سه طرح پژوهشی مربیان کانون تهران در مرحله اول مسابقه پژوهش پذیرفته شد

پس از اعلام نتایج داوران دهمین برنامه هفته‌ پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یک پژوهش و دو مقاله از مربیان مراکز ۲, ۳۳ و ۴۰ در جمع پذیرفته شدگان مرحله اول این مسابقه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، گروه داوری دهمین برنامه هفته‌ پژوهش کانون پس از پایان مهلت تعیین‌شده برای دریافت چکیده مقاله‌ها (۸ مهر ۱۳۹۷)، با بررسی این آثار، فهرست مقاله‌ها، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی پذیرفته‌شده در مرحله اولیه داوری را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش در بخش پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی «بررسی فنون روایتگری تصویرسازی در آثار ۱۰ تصویرگر چکسلواکی ۱۹۷۹تا ۲۰۱۵» توسط میترا مختار پور مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ کانون استان از آثار پذیرفته‌شده‌ در این بخش بود.

هم‌چنین  دو مقاله با موضوع «بررسی مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی کانون» از پروانه سادات‌ سلیانی مربی مسئول مرکز شماره ۳۳ و «تأثیر قصه‌گویی دیجیتال در مهارت همدلی کودکان نابینا» از میترا مهندس‌سامانی مربی مسئول مرکز فراگیر ۴۰ تهران در این بخش انتخاب شدند.

برگزیدگان داوری اولیه هفته پژوهش تا ۲۰ آبان ۱۳۹۷ مهلت‌دارند تا اصل مقاله‌ها، گزارش طرح‌های پژوهشی، اقدام پژوهی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری خود را به دبیرخانه این ویژه‌برنامه ارسال کنند.

گفتنی است، از جمع  آثار ارسال شده مربیان کانون استان تهران، ۳ چکیده مقاله و ۴چکیده پایان نامه و طرح پژوهشی توسط واحد آموزش و پژوهش کانون استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که قرار است نتیجه نهایی و اعلام برترین‌های این دوره، در ویژه‌برنامه هفته پژوهش ۲۰ آذر اعلام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =