قصه گویان برگزیده ایلامی در راه جشنواره منطقه ای

پنج قصه گوی برگزیده جشنواره استانی قصه گویی ایلام برای راهیابی به جشنواره کشوری و بین المللی ،هنر قصه گویی خود را در جشنواره منطقه ای استان مرکزی به قضاوت می سپارند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،قصه گویان برگزیده مرحله استانی کانون ایلام درروزهای22و 23آبان ماه ،با حضوردر جشنواره قصه گویی منطقه ای حوزه دو کشوردراستان مرکزی قصه های خودرادررقابت سالم با دیگر مربیان منطقه2به اجرا می گذارند.براساس این گزارش حسنا صندوق آبادی،شیرین کاید خورده ،رویا هواس بیگی،شیرین محمدی،علیا خسروی در استان مرکزی روایت خود را برای حضور در بخش کشوری و بین المللی تهران به قضاوت می سپارند.این در حالی است که برگزیدگان بخش نوجوان و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و قصه های 90 ثانیه ای کانون ایلام نیز بدون حضور در جشنواره منطقه ای به صورت مستقیم در جشنواره کشوری و بین المللی به رقابت با سایر قصه گویان کشور می پردازند.

چندی پیش  بیستمین جشنواره قصه گویی استان ایلام به مدت دوروز درمجتمع فرهنگی هنری کانون بارقابت قصه گو یانی در دو بخش کانونی و آزاد  و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها برگزار شد و حالا برگزیده های آن جشنواره در بخش منطقه ای در استان مرکزی شانس و شایستگی خود را برای حضور در جشنواره بین المللی کشوری می آزمایند.

جشنواره قصه گویی از مهم ترین جشنواره های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام به شمار می رود که امسال تجربه ای تازه تر را پشت سرگذاشته و باید دید در بخش منطقه ای با چه نتیجه ای روبه رو می شود .

بیست ودو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی وهنری و علمی را به صورت ثابت و سیار ارائه می دهند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =