مرحله منطقه‌ای جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون به‌سررسید

طی آیینی از برگزیدگان منطقه‌ی یک کشوری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اردبیل تجلیل به‌عمل‌آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی کانون درحالی برگزیدگان خود را شناخت که سی قصه‌گوی  برتر بخش مردان و زنان بالای ۱۸ سال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین گیلان و اردبیل طی رقابتی دو روزه با بهره‌گیری از شیوه‌هایی هدفمند و خلاقانه به رقابت پرداختند.

برپایه این گزارش، داوران مرحله یک جشنواره قصه‌گویی متشکل از حسن دولت‌آبادی، علی خانجانی و مجید قناد، ضمن ارج نهادن برهمت والای تمامی قصه‌گویان و با تاکید بر رشد کیفی ارایه شده در مقایسه با جشنواره‌های پیشین، پنج قصه‌گوی برگزیده‌ی این رقابت‌ها را جهت شرکت در بخش پایانی این رقابت‌ها معرفی‌کردند.

درهمین حال، هیات داوران به منظور تشویق شرکت کنندگان و با توجه به رقابت نزدیک قصه‌گویان شش قصه‌گوی این جشنواره را نیز شایسته تقدیر دانست.

برهمین اساس، محسن وظیفه از استان اردبیل با «قصه‌ی بابا»، مهدی ذکایی علمداری از آذربایجان شرقی با قصه‌ی «انسان و شیر» و افسانه بازیار از آذربایجان غربی با قصه‌ی «خانه پُر سر و صدا» در جمع برگزیدگان این جشنواره قرارگرفتند و هادی رفیعی از استان زنجان با قصه‌ی «کلاغ» و لیلا ابراهیمی نیز با قصه‌ی «‌بوبوقچی» از استان قزوین، به عنوان دیگر برگزیدگان این مرحله معرفی شدند.

هیئت داوران این جشنواره هم چنین فاطمه محمودی با قصه‌ی «قولو» از آذربایجان شرقی، سمیرا رجبی با قصه‌ی «رویاهای زندگی زیبا» از آذربایجان غربی و فاطمه برمال با قصه‌ی «عینک قندی» از استان اردبیل را شایسته تقدیر شناخت.

سه عنوان شایسته تقدیر دیگر نیز به میلاد عیوضی با قصه‌ی «علم و موفقیت» از زنجان، آزاده میربها با قصه‌ی «راز خوشبختی» از استان قزوین و هم چنین سمیه رنجبر با قصه‌ی « کلوچه‌های خدا» از استان گیلان اختصاص یافت.

گفتنی است این آیین، بیستم آبان ۱۳۹۷ و با حضور علی نواداد معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیران کل و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان، مدیران کل کانون منطقه‌ی یک کشور، مربیان، خانواده‌ها و جمعی از اصحاب رسانه در سالن سینما تربیت کانون استان اردبیل، برگزار شد.  

گزارش تصویری مراسم اختتامیه مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اردبیل را اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =