هشت قصه نود ثانیه‌ای از البرز در جمع ۱۲۰ قصه منتخب برای رای گیری مردمی قرار گرفتند

هشت قصه از استان البرز با راه‌یابی به بخش ۹۰ ثانیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، در مرحله انتخاب مردمی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز ، از میان بیش از ۱۰هزار و ۴۷۰ قصه رسیده به جشنواره قصه‌گویی حدود ۷هزار اثر به بخش ۹۰ ثانیه اختصاص داشت که از این تعداد ۱۲۰ قصه به مرحله‌ داوری نهایی راه یافتند.

از میان ۱۱۱ قصه ۹۰ ثانیهای که ازاستان البرزٰ در این بخش شرکت کردند، قصههای مونا سادات میر عظیمی، علی امام وردی زاده، کوثر فلاح نژاد، یگانه تکبیری، عرفان تیموری کل گداری، ملک آراء ترکمان و دو قصه از ثریا سقزچی به بخش داوری مردمی راه یافتند.  

طبق اعلام سایت رسمی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، بر همین اساس، در این مرحله قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۲۰ آبان در برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم سیما، پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانیwww.kanoonfest.ir ، سایت آپارات و همچنین با هشتگ «#قصه_زندگی_من»  در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود تا با آرای مردمی ۳ قصه برتر نیز از سوی قصه‌دوستان انتخاب شود.

قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای که شامل سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی مردم کشورمان از اقصی نقاط کشور است، از سوی داوران ملی جشنواره نیز داوری خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =