مراسم یادبود درگذشت همکار کانون و سالگرد جان باختگان زلزله در کرمانشاه برگزار شد

با حضور همکاران مراکز کانون شهر کرمانشاه، مراسم یادبود همکار در گذشته کانون، همزمان با سالگرد جان باختگان زلزله در شهرهای استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مراسم یادبود درگذشت ناگهانی همکار کانون، مرحومه مغفوره، سرکار خانم شهرزاد محمدی، مصادف با سالگرد جان باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در اثر زلزله مهیب سال گذشته استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، که صبح روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۷ و در محل سالن نمایش مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه برگزار شد، در فضایی غم آلود و اندوهگین، خاطرات شهرزاد محمدی، همکار جوان کانون کرمانشاه که به تازگی فوت کرده است را، همکاران و دوستانش بازگویی کردند و در عزای درگذشتش اشک ریختند.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه نیز در این مراسم، با تسلیت سالگرد جان باختن شمار زیادی از هم‌وطنانمان در اثر زلزله در شهرهای سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی، و...از دست دادن همکار جوان کانون استان کرمانشاه را نیز جانکاه توصیف کرد.

فتاحی همچنین با یادآوری اخلاق و منش شهرزاد محمدی، همکار تازه درگذشته کانون استان کرمانشاه، او را دارای ویژگی‌های رفتاری برجسته و ممتاز معرفی و از او به عنوان یکی از مربیان دلسوز، فعال و هنرمند تجلیل کرد.

در ادامه، کلیپ تصویری از همکار متوفی کانون استان پخش شد.

همچنین، در بخشی از این مراسم، همکاران کانون استان به سوگواری پرداختند.

جمع زیادی از همکاران کانون، خانواده همکار متوفی و همچنین، اعضای این مربی هنرمند، در این مراسم حضور داشتند.

مرحومه مغفوره، شهرزاد محمدی، مربی تمام وقت خوش نویسی مراکز شهر کرمانشاه بود که هفته گذشته و در اثر بیماری، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =