تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منتشر شد

تمرین زندگی و تاثیرات مهارتی ـ روان‌شناختی اسباب‌بازی، موضوع‌هایی است که در تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری بر آن‌ها تاکید دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این تیزر که مدت زمان آن یک دقیقه است به نقش رویاپردازی کودکان درحین بازی و تاثیرپذیری آنان از این فعالیت‌ها در انتخاب شغل آینده‌شان، اشاره شده است.

بر این اساس تیزر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی روایتی کوتاه از زندگی چهار خردسال است که در نقش‌های خلبان، آتش‌نشان، دکتر و فوتبالیست حاضر می‌شوند و در نهایت آن‌ها را در بزرگسالی می‌بینیم که به این مشاغل روی آورده‌اند.

این فیلم ضمن نمایش اسباب‌بازی‌های مرتبط با هر شغل، بر انتخاب صحیح آن‌چه در دسترس خردسال و کودک قرار می‌گیرد، تاکید دارد. این تیزر در عین حال می‌تواند در شبکه‌های رسمی و اجتماعی به عنوان اثری آموزشی در دسترس خانواده‌ها قرار گیرد.

گفتنی است چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار است در بخش ترویجی خود به آموزش و مشاوره بپردازد تا والدین و مربیان با نیازها و ضرورت‌های بازی در سنین مختلف آشنا شوند.

این جشنواره از ۲۶ تا ۳۰ آبان، 1397 همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =