بهترین‌های قصه‌۹۰ ثانیه‌ای انتخاب می‌شوند

با راه‌یابی ۱۲۰ قصه برتر به بخش ۹۰ ثانیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، مرحله انتخاب مردمی این مرحله آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، از میان بیش از ۱۰ هزار و ۴۷۰ قصه رسیده به جشنواره قصه‌گویی حدود ۷ هزار اثر به بخش ۹۰ ثانیه اختصاص داشت.

بر همین اساس، در این مرحله قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۲۰ آبان در برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم سیما، پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانیwww.kanoonfest.ir، سایت آپارات و همچنین با هشتگ «#قصه_زندگی_من»   در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود تا با آرای مردمی ۳ قصه برتر نیز از سوی قصه‌دوستان انتخاب شود و از فردا پنجشنبه 24 آبانماه به مدت دو روز در آپارات قابل رای دادن می باشد.

جمیله جامساز، سیداحمد مصطفوی، محمدرضا کامل نواب، عصمت نصیرزاده، اعظم خزاعی، زهرا بیاتی، سیدمحمد حسین تقویان، اکرم عطائیان، منصوره کاویان مهر ، صدیقه زمان پور و مریم نظری نوبهار از استان خراسان رضوی در این رقابت شرکت خواهند کرد.

گفتنی است محاسبه رای مردمی شامل مجموع آرای سایت، آپارات، اینستاگرام و سامانه پیامکی است و محدودیتی برای اینکه افراد در هر ۴ درگاه رای دهند وجود ندارد.

قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای که شامل سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی مردم کشورمان از اقصی نقاط کشور است، از سوی داوران ملی جشنواره نیز داوری خواهند شد.

بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =