احمد عسگری مربی فرهنگی کانون به مرحله بین المللی جشنواره قصه‌گویی راه یافت

با پایان رقابت‌های قصه‌گویی در مرحله منطقه‌ای،احمد عسگری مربی کتابخانه سیار روستایی شهرستان فامنین عنوان برگزیده این رقابت را به خود اختصاص داد و در مرحله بین المللی جشنواره قصه‌گویی حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، با پایان یافتن رقابت‌های قصه‌گویان در مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در منطقه دو کشور، پنج قصه‌گوی برتر زن و مرد بالای 18 سال به مرحله ملی راه یافتند. احمد عسگری مربی کتابخانه سیار روستایی شهرستان فامنین عنوان برگزیده این رقابت را به خود اختصاص داد و در مرحله بین المللی جشنواره قصه‌گویی حضور خواهد داشت.

جشنواره قصه‌گویی منطقه دو روزهای 22 و 23 آبان با میزبانی استان مرکزی در اراک و با حضور قصه‌گویان برتر زن و مرد بالای 18 سال استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان و قم برگزار شد.

هیات داوران پس از دیدن و بررسی قصه‌ها فرانک حیاتی از استان کرمانشاه را با قصه «کلاغ خنزرپنزری»، شیرین محمدی از استان ایلام را با قصه «مردی از تبار روشنی»، احمد عسگری از همدان را با قصه «امروز نه یک روز دیگر»، طاهره اصفهان از کردستان را با قصه «اگر این چوب مال من بود» و ساره وفا از استان مرکزی را با قصه «شاهزاده و قورباغه» به عنوان نفرهای اول تا پنجم معرفی کردند.

هیأت داوران منطقه دو کشوری را علی خانجانی، مجید قناد و محمدرضا یوسفی تشکیل دادند.

«مرضیه درخشان» مربی هنری کانون استان همدان نیز در این جشنواره، شایسته تقدیر شناخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =