قصه‌های 90 ثانیه‌ای کتاب می‌شود

قصه‌های 90 ثانیه‌ای برتر که از سوی هیات انتخاب جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مرحله پایانی راه پیدا کرده‌اند، به قلم شرمین نادری، کتاب می‌شود.

به گزارش اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «قصه زندگی من» شامل گزیده‌ای از آثار راه یافته به مرحله پایانی داوری بخش قصه‌های 90 ثانیه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است که به انتخاب نویسنده و به‌صورت اقتباسی گردآوری و منتشر می‌شود. مراسم رونمایی از این کتاب آذر امسال با حضور نویسندگان و قصه‌گویان کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

بخش قصه‌های 90 ثانیه جشنواره بیست‌ویکم که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده، شامل روایت‌هایی از زندگی افراد است که در قالب 90 ثانیه فیلم اجرا شده و در حال حاضر از طریق برنامه تلویزیونی «کتاب باز» شبکه نسیم، سایت جشنواره قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir، اینستاگرام جشنواره با نشانی ghesehgooei و هشتگ «قصه_زندگی_من» و سایت آپارات به داوری مردمی گذاشته شده تا به بهترین آثار از نگاه تماشاچیان جایزه ویژه‌ای تعلق گیرد.

همچنین این قصه‌ها از سوی هیات داوران نیز داوری می‌شود تا به 6 اثر برتر شامل سه اثر منتخب هیات داوران و سه جایزه قصه‌های منتخب مردمی در مراسم پایانی جشنواره که 29 آذر 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود، لوح تقدیر و جایزه ویژه اهداء شود.

گفتنی است از شرمین نادری تاکنون کتاب‌های «زار»، «خانجون و کوچه پریون»، «خانجون و بوی ریحون»، «خانجون و خواب شمرون»، «ماه‌گرفته‌ها»، «فدایت شوم»، «اشرف جان و رویاهای شهریور»، «قمر در عقرب» و... منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =