اجرای نمایش عروسکی «عصای جادویی» برای کودکان همدانی

نمایش عروسکی عصای جادویی به کارگردانی زیبا عبدی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به اجرا می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، اولین کار تولید نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت اجرا در سطح استان، با عنوان «عصای جادویی» به کارگردانی زیبا عبدی و تهیه کنندگی کانون استان به اجرا در آمده است.این برنامه با هدف آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان استان با فعالیت نمایش عروسکی به عنوان یکی از واسطه‌های تربیتی اثر گذار و همچنین آشنایی بیشتر مخاطبان با فرهنگ ایثار و شهادت به روی صحنه رفته است.

زیبا عبدی کارشناس مسوول آفرینش‌های هنری کانون استان همدان در این باره گفت: این نمایش از نیمه آبان ماه کار خود را با اجرای نمایش در مراکز آغاز کرده و در سطح مراکز استان به اجرا می پردازد.

وی در خصوص این نمایش گفت: داستان نمایش در مورد عروسک سازی است که خانواده و دوستان خود را در جنگ از دست داده و به جهت پر کردن تنهایی خود شروع به ساختن شهرعروسکی کرده و عروسکهای ساخته شده در شهر مشغول بازی و شادی هستند که ناگهان موشکی که آن نیز دست ساخت عروسک ساز است زنده شده و شهر را بمباران می‌کند.در ادامه نمایش اتفاقاتی در این شهر رخ می دهد که دیدن آن به همه مخاطبان کودک و نوجوان توصیه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =