خانه کتاب و اهدای بیش از هزار عنوان کتاب به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه

موسسه‌ی خانه‌ی کتاب با اهدای ۱۰۰۳ عنوان کتاب، حمایت خود از شادپیمایی عروسک‌ها در شهرهای زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، ثلاث‌باباجانی و کرمانشاه را اعلام کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل کانون، این کتاب‌ها هم‌زمان با سالگرد وقوع زلزله کرمانشاه و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دست کودکان،‌ نوجوانان و مربیان کانون این استان می‌رسد.

بر این اساس کتاب‌هایی برای گروه کودک و نوجوان و آثاری با موضوع‌های اسلام، روان‌شناسی‌، ادبیات ایرانی، تاریخ و جغرافیا، علوم اجتماعی و ... به دست مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگ‌سال خواهد رسید.

 با اعلام کمیته بررسی کتاب کانون، ۳۰۰ عنوان از این کتاب‌ها مختص کودکان و نوجوانان است و کتاب‌های کمک آموزشی نیز در کنار این آثار به دست مخاطبان خواهد رسید.

همچنین قرار است با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، پس از اهدای کتاب‌ها در شادپیمایی ۲۶ و ۲۷ آبان، کتاب‌خانه‌های سیار روستایی بخشی از این هدایا را به دست سایر مخاطبان این استان برسانند.

اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری و کمیته‌ی بررسی کتاب کانون فهرست امتیازبندی این آثار را با این هدایا همراه کرده است تا هر کتاب متناسب با نیاز مخاطبان عرضه شود.

معاونت فرهنگی کانون  و اداره کل کانون استان کرمانشاه برنامه‌های  متنوعی را در  این روزها به اجرا در می‌آورند. حضور ۱۴ عروسک غول پیکر در بین مخاطبان عمومی بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

گفتنی است در بیست و ششمین دوره‌ی هفته‌ی کتاب برنامه‌های متعددی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =