عروسک های غول پیکر کانون ایلام در شادپیمایی سرپل ذهاب حضور یافتند

کانون ایلام با اعزام عروسک گردانان و دو عروسک غول پیکر در مراسم شادپیمایی کاکه ویژه جشن عروسک ها در مناطق زلزله زده کرمانشاه همراه شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،دو عروسک غول پیکر کانون ایلام با حضور در مراسم کاکه در شادپیمایی عروسک های سراسر ایران درمناطق زلزله زده سرپل ذهاب توسط عروسک گردانان ایلامی حضوریافتند تا در کنار دیگر عروسک گردانان لحظه هایی شاد به بچه های این مناطق هدیه دادند .این دوعروسک غول پیکر پیش از این در جشن های روزجهانی کودک ایلام نیز به اجرا برنامه پرداخته و با استقبال روبه رو شدند.

شادپیمایی عروسکها با حضور ۱۲۰ عروسک در قالب 13 گروه از سراسر کشور امروز (شنبه 26 آبان) در شهرستان سرپل ذهاب از طرف کانون کرمانشاه برگزار شد که استان ایلام نیز در این زمینه همراه شد .پیش از این نیز مربیان و کارکنان کانون ایلام در برنامه های فرهنگی و امداد رسانی مناطق زلزله زده کرمانشاه حضوری فعال داشتند.

بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =