حریم شخصی برای دنیای کودکانه!

چادرهای بازی که شرکت «بالسا» در جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی ارایه کرده است امکان تجربه‌ی زندگی در محیطی شبیه خانه و حس داشتن حریم خصوصی را برای کودکان فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ شرکت «بالسا» تولیدکننده‌ی اسباب‌بازی‌های فکری و چوبی برای گروه سنی زیر هشت سال است. «بالسا» در این نمایشگاه ۱۰ محصول ارایه کرده‌ است.

بر همین اساس، «راه‌بر» برای پایین‌ترین گروه سنی، ماز کوچک و بزرگ یا همان گوی سرگردان، چرتکه، بازی شب و روز، تابلوی مغناطیسی و چادر بازی کودکان از دیگر محصولات ارایه شده از سوی این شرکت در جشنواره‌ی اسباب‌بازی است.

به گفته‌ی ندا هویدی مدیرعامل شرکت «بالسا» کودکان معمولا دوست دارند در فضای ایمن یا اختصاصی بازی کنند. هر چند امروزه بیش‌تر بچه‌ها یک اتاق شخصی دارند اما علاقه‌ی زیادی هم به داشتن فضای محدودتر برای خود و خیال‌پردازی‌های‌شان دارند. تا بتوانند ذهن‌ و تصورات‌شان را در فضای محدودتری بیاورند و با آن بازی کنند. بر همین اساس چادر بازی برای بچه‌ها تهیه شده و این امکان را برای آنان فراهم کرده ‌است.

چادر بازی یک اتاق بازی است که ستون‌های آن چوبی و پارچه‌ی چادر از جنس کتان نخ مرغوب است. این چادر هیچ نوع حساسیتی برای بچه‌ها ایجاد نمی‌کند و به راحتی باز و بسته می‌شود.

چادر یک در و یک پنجره دارد و می‌تواند نمادی از خانه برای کودکان باشد تا از داخل پنجره با بیرون ارتباط برقرار کنند، اسباب‌بازی‌هایشان را بچیند و از در برای ورود و خروج استفاده کنند. بنابراین چنین فضایی این امکان را به بچه‌ها می‌دهد که ایده‌هایشان را پیاده کنند.

شرکت «بالسا» حدود هفت سال است در حوزه‌ی فعالیت‌های فکری چوبی کار می‌کند.

چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی تا جمعه دوم آذر ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۹ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =