اختتامیه طرح ادبی «من از تو می خواهم» در یاسوج برگزار شد

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه ادبی «من از تو می‌خواهم» با حدود 2 هزار نفر شرکت‌کننده در سراسر استان و در مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمود پیروزه در آیین اختتامیه طرح ادبی «من از تو می‌خواهم»، افزود: این مسابقه از برنامه‌های آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با عنوان «من از تو می‌خواهم» با حدود 2 هزار نفر شرکت‌کننده در سراسر استان و در مراکز فرهنگی کانون اجرا شد.
پیروزه در ادامه افزود: این برنامه در هفته ملی کودک کلید خورد و امروز همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ،جشن اختتامیه آن برگزار و از 10 اثر برتر و برگزیده در سطح استان تجلیل شد.

سرپرست کانون استان ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها در برگزاری این طرح  اظهار کرد: در طرح «من از تو می‌خواهم» دانش آموزان رده سنی 10 تا 12 سال به‌صورت آزادانه دل نوشته‌های خود را به مسئولان، پدر، مادر، معلم می‌نویسند و ملاک ارزیابی بهترین نامه‌ها بیشتر جنبه ادبی آن است و آنچه دانش آموزان با روح آزاد خود انشا نوشتند مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی در پایان گفت: این برنامه‌ها می‌تواند در تقویت خودباوری و همچنین پرورش استعدادهای نهفته دانش آموزان کمک کند و آن‌ها را با جامعه‌پذیری و با نگرش آینده خوب کشورمان مثبت و نیک‌اندیش بار بیاورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =