اسباب‌بازی‌های ساختنی خواستنی است

غرفه‌ی «جویز» در بخش نمایشگاهی چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی با محصولاتی از جنس چوب و کاموا امکان ساخت اسباب‌بازی از سوی کودکان و نوجوانان و سپس استفاده از آن محصول را برای بچه‌ها فراهم کرده است.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ «جویز» یک شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ است که به تازگی شروع به کار کرده‌ و اسباب‌بازی‌هایی تولید می‌کند که بچه‌ها ابتدا آن‌را بسازند بعد با آن وسیله بازی کنند.

مواد تشکیل دهنده‌ی محصولات این شرکت از عنصر طبیعی چوب و کاموا است.

عطاالله بارز، مسوول غرفه‌ی «جویز» معتقد است در تولید اسباب‌بازی‌های جذاب که از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی رقابت کنند خلاء داریم و بر همین اساس سعی شده است با رعایت کیفیت، محصولات این شرکت با نمونه‌های خارجی رقابت کنند.

محصولات این شرکت برای گروه سنی سه سال به بالا مناسب است. همچنین یکی از محصولات که چراغ مطالعه‌ی طرح زرافه است برای بچه‌های ۱۰ تا ۱۲ سال کاربرد دارد.

شعار جشنواره‌ی امسال نیز «تمرین زندگی» است. به گفته‌ی بارز این‌که کودکان بتوانند چیزی را بسازند و خلق کنند برای آن‌ها خوشایند است.

او می‌گوید: خود من در دوران کودکی اسباب‌بازی که بتوانم بسازم نداشتم. همیشه این خلاء را احساس می‌کردم، دوست داشتم چیزهایی را خلق کنم اما ابزار مناسب آن‌را نداشتم.

محصولات جویز به بچه‌ها کمک می‌کند با دست خودشان خالق چیزی باشند.

چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی تا جمعه دوم آذر ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۹ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برپا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =