جشن بزرگ کتاب در مرکز باشت

جشن هفته کتاب و کتابخوانی با شعار «حالِ خوشِ خواندن» در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی و هنری باشت با حضور مسولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جشن هفته کتاب و کتابخوانی با شعار «حالِ خوشِ خواندن»، صبح یکشنبه 27 آبان در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی و هنری باشت با حضور مسوولان نهاد کتابخانه‌های عمومی باشت ،  اعضای انجمن کتابخانه‌ها و دوستداران کتاب برگزار شد.

 مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری باشت در این ویژه برنامه گفت: اندیشه و ارتقا فکر از برنامه‌های انسان است پشرفت هر ملتی و هر شخصی در گرو افراد کتابخوان آن ملت می باشد.

محبوبه ظفری تصریح کرد:  امروز تمام جوامع بشری وجه تمایز آنها پیشرفت اندیشه و علم است که این مهم با کتاب و کتابخوانی میسر می شود.

اصغر مرعشی ، رییس کتابخانه عمومی باشت نیز در این ویژه برنامه گفت: معجزه پیامبر بزرگ اسلام(ص) کتاب آسمانی قرآن است و توجه به این مهم در احکام ما  توصیه شده است.

 گفتنی است قصه‌گویی ،توزیع بسته‌های فرهنگی به صورت رایگان،شعرخوانی،تقدیر از کتابخوانان برتر و برگزیدگان مسابقه ادبی من از تو می خواهم ازدیگر برنامه‌های این ویژه برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =