کد خبر: 283560
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
بازدید 550
مدیر کل کانون فارس با فرماندار شهرستان داراب دیدار کرد

زهرا افتخاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با حضور در فرمانداری شهرستان داراب، فعالیت‌های کانون را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری در این دیدار به تشریح فعالیت‌های کانون پرداخته و ضمن ارائه گزارش آماری واحدهای ثابت، پستی و سیار استان، اهداف کانون را تربیت یک شهروند واقعی، رشد مهارت‌های اعضا و تربیت رهبران آینده عنوان کرد و خواستار راه‌اندازی سالن سینما کانون، تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز و تخصیص اعتبار به مراکز فرهنگی هنری شماره 1 و 2 داراب شد. وی همچنین بر لزوم راه‌اندازی دومین کتابخانه سیار روستایی در داراب و راه‌اندازی غرفه فروش در مرکز فرهنگی هنری شماره 1 داراب تأکید کرد.

علی مظفری، فرماندار شهرستان داراب نیز، تأثیر کانون بر فرهنگ جامعه را انکار ناشدنی دانست و ضمن قدردانی از مسئولان و مربیان کانون، هر گونه همکاری در جهت ایجاد مراکز فرهنگی هنری، راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی و سینما کانون را ارزشمند عنوان کرد که در این راه فرمانداری شهرستان داراب همکاری لازم را خواهد داشت.  

مدیر کل کانون فارس پس از این دیدار طی بازدیدی از مرکز فرهنگی هنری داراب با همراهی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان در ویژه برنامه کتاب‌خوانی مرکز حاضر و با حضور مربیان مرکز به بررسی طرح های مشترک و تعامل هر چه بیشتر کانون و آموزش و پرورش پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =