اسباب‌بازی از منظر روان‌شناسان به بحث گذاشته می‌شود

برنامه‌های علمی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در چهارمین روز از برگزاری این رویداد با حضور روان‌شناسان و مربیان بر آموزش و مهارت تاکید خواهد داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۲۹ آبان میزبان یک کارگاه و یک نشست در دو نوبت صبح و بعدازظهر خواهد بود.

بر اساس این گزارش کارگاه «نقش اسباب‌بازی‌ها در الگوی‌های نوین تدریس» از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار می‌شود. مهندس محسن کیا (به نمایندگی از دفتر تالیف کتب درسی) و شادی عظیمی (مدرس دوره‌های طراحی اسباب‌بازی) در این کارگاه حضور خواهند داشت.

همچنین از ساعت ۱۴ تا ۱۸ دکتر فریبرز درتاج (رئیس انجمن روان‌شناسان تربیتی)، سیما مهدی‌زاده‌تهرانی (روان‌شناس تربیتی)، دکتر خدیجه علی‌آبادی (مدیر گروه تکنولوژی دانشگاه علامه طباطبایی)، دکتر نرگس باباخوانی (روان‌شناس) و مهدی نغمه‌گو (روان‌شناس) با مهمانان سخن خواهند گفت.

در بخش دوم این نشست با عنوان «نقش روان‌شناسی در طراحی و تولید اسباب‌بازی»، دکتر میثم علیرضایی (بازاریاب)، حامد تاملی (نماینده ستاد فن‌آوری‌های نرم ریاست جمهوری) و دکتر محمد زنوزی‌راد (ریاست انجمن پزشکان کودکان استان البرز) به ایراد سخنانی می‌پردازند.

گفتنی است چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲ آذر همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در دو بخش تخصصی و ترویجی خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =