شورای برنامه‌ریزی با هدف رسیدگی به امور کانون برگزار شود

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس با فرماندار شهرستان زرین‌دشت دیدار کرد. در این دیدار بر برگزاری شورای برنامه‌ریزی با هدف بررسی امور مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت توافق شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، دیدار که با حضور معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و ایزدخواست و رئیس اداره آموزش و پرورش همراه بود، زهرا افتخاری گزارشی از اهداف و وضعیت کانون پرورش فکری ارائه و از فرماندار شهرستان در خصوص تخصیص اعتبار به کانون پرورش فکری تشکر کرد. فرماندار زرین‌دشت نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل کانون به خاطر حضور در شهرستان، با بیان اینکه دو نقطه شهری دبیران و شهرپیر با جمعیت بالغ بر 25 هزار نفر، پتانسیل راه‌اندازی کانون پرورش فکری را دارد، قول همکاری در زمینه تأمین زمین و تخصیص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان را داد. در این جلسه ابراهیم خرم، فرماندار زرین‌دشت، بر تشکیل شورای برنامه‌ریزی با هدف حل مشکلات مرکز تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، مدیر کل کانون فارس نیز گفت: در صورت تأمین اعتبار برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری و کتابخانه سیار روستایی، همکاری لازم جهت تأمین نیرو و تجهیزات از سوی کانون صورت خواهد گرفت.

در حاشیه این دیدار، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به همراه فرماندار شهرستان زرین‌دشت از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان نیز بازدید و در جمع دانش‌آموزان نخبه که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت شرکت داشتند حاضر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =