بازدید سرزده و نشست صمیمانه معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و مدیر کل ارزیابی عملکرد با همکاران البرز

امیر حسین آزادی وفا، معاون کانون کشور و مدیران حوزه ی معاونت توسعه منابع کانون و مدیر کل ارزیابی عملکردکانون، در نشستی صمیمانه با همکاران کانون البرز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این نشست در حالی برگزار شد که آزادی وفا و همکارانش به طور سرزده درمرکز مجتمع کانون استان، حضور یافتند و از نزدیک با محمود مروج، مدیر کل و  همکاران ستادی و مراکز کانون استان صحبت کردند.

 همکاران کانون استان البرز نیز در این دیدار، ضمن معرفی خود و سوابق کاری و پست های سازمانی، ضمن تشریح پیشنهادات و انتقادات،  سوالاتی را در خصوص موارد مختلف اداری از مسئولان کانون پرسیدند .

وضعیت معیشتی و اقتصادی، تسهیلات رفاهی و وضعیت استخدامی، از جمله مواردی بود که توسط همکاران، مطرح شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون هم با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان استان، از سفرهای مشابه به سایر استان ها خبر داد و در خصوص تک تک سوالات همکاران، موارد مختلفی را مطرح کرد.

بازدید از پروژه ی در حال ساخت کانون و سرکشی محمد علی مقیمی،  مدیر کل واحد  ارزیابی عملکرد کانون که به طور مستقل زیر نظر مدیر عامل کانون فعالیت می کند  به مراکز و گفت و گوی صمیمانه با همکاران  و شنیدن سخنان فرد به فرد آن ها تا اذان مغرب،  از دیگر بخش های این نشست بود.

گفتنی است هادی یوسف زاده، ذی حساب و مدیر کل امور مالی کانون،  سعید سپهر وند، مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع و مصظفی زند، مدیر کل برنامه و بودجه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان،   آزادی وفا  و مقیمی را در این دیدار که صبح روز دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷، در کتابخانه مرکز مجتمع کرج، واقع در انتهای خیابان شهید صدوقی کرج، برگزار شد، همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =