ویژه برنامه‌ی تجلیل از مربیان نویسنده و پنل تخصصی اعضای مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: هر کتاب راز مهمی در خود جای داده که تنها با خواندن آن می‌‍توانیم به آن راز پی ببریم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی تجلیل از مربیان نویسنده و دورهمی اعضای مکاتبه‌ای کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این ویژه برنامه، که به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در سخنانی کوتاه ضمن تبریک آغاز هفته‌ی وحدت و هفته‌ی کتاب گفت: هر کتاب راز مهمی در خود جای داده که تنها با خواندن آن می‌‍توانیم به آن راز پی ببریم؛ رازهایی چون خوشبختی، موفقیت، شادی، ذهن قوی و... .

معصومه هادی در ادامه به مهمانان کودک و نوجوان کانون توصیه کرد با یار مهربان «مهربان» باشند تا رازهای بیشتری را از آنها بیاموزند زیرا کتاب تنها دوستی است که هیچگاه از انسان نمی‌رنجد.

پس از سخنان مدیرکل کانون، کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون کانون استان گزارشی در خصوص فعالیت‌های ادبی بیان کرد و در ادامه اعضای مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی اثرخوانی کردند که مورد توجه مسئولان حاضر در ویژه برنامه قرار گرفت.

پس از پخش نماهنگی شامل فعالیت‌های کانون استان، عباسعلی صباغ‌زاده، از شاعران شاخص استان، برای حاضران شعرخوانی کرد و توانایی اعضای کانون را در خلق آثار ادبی ستود.

 تقدیر از اعضا و مربیان پایان، بخش پایانی این ویژه برنامه بود که علاوه بر اهدای جایزه به اعضای مکاتبه‌ای، از مربیان کانون که صاحب اثر بودند، تجلیل شد.

قابل ذکر است در بخش همکاران از محبوبه کلبعلی صاحب آثار «بت بزرگ» و «دیوار کاغذی»، فاطمه موسوی‌ثابت با کتاب‌های «آقای کت شلواری»، «دنیای ناشناخته» و «آرزوی کرم خاکی» و مهبانو خسروی نویسنده‌ی کتاب «ماجرای شیرین تپل» با اهدای لوح و جایزه قدردانی شد.

هم‌چنین در این بخش معصومه هادی مدیرکل کانون استان نیز با دو اثر «خلاقیت و کارآفرینی» و «آسیب‌های اجتماعی/راهبردها و تدبیرها» حضور داشت.

گفتنی در این ویژه برنامه هم‌چنین رییس اداره‌ی کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان زاهدان، مدیران و معلمان مدارس و پدر و مادرها حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =