کد خبر: 283665
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
بازدید 385
کتابهای کانون دردستانی که می خوانند

مربیان مرکزفراگیر خرم آبادکتابها ومجلات با خط بریل را به مدرسه استثنایی بردندو دانش آموزان این مدرسه عضو افتخاری کانون شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، همزمان با هفته کتاب، مربیان مرکزفراگیر خرم آباد به مدارس استثنایی رفتند و فعالیت های فرهنگی هنری اجرا کردند.

مدیرکل کانون لرستان دراین خصوص گفت: طی هماهنگی هایی که بامدرسه استثنایی صورت گرفت، مربیان مرکزفراگیرخرم آباد، تعدادی ازکتابها ومجلات بریل کانون را به این مدرسه بردند تاکودکان روشندل بتوانند ازآنها استفاده کنند.

محمدجوادمحمدی افزود: این فعالیت باهدف آشناکردن دانش آموزان روشندل با کتابهای بریل کانون وتشویق آنها به مطالعه آزاد انجام شد.

وی اضافه کرد: درپایان این برنامه کودکان ونوجوانان روشندل عضو افتخاری مرکز فراگیرکانون شدند.

محمدی با بیان این نکته که مرکز فراگیر کانون پرورش فکری لرستان درمرکز شماره4 خرم آباد درآذرماه سال1395 گشایش یافت اظهارداشت: در این مرکز علاوه بر امکانات موجود برای اعضا، امکانات خاصی نیز برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه که دچار آسیب‌های بینایی، شنوایی یا جسمی، حرکتی هستند، در نظر گرفته شده است تا این افراد نیز بتوانند در کنار سایر همسالان خود از امکانات و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، استفاده کنند.
مدیرکل کانون لرستان گفت:  کتاب‌هایی با خط بریل، کتاب‌های گویا و برنامه‌های نرم‌افزاری و دستگاه‌های بزرگ‌نما و سایر لوازم مورد نیاز کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه دراین مرکزوجود دارد.

گفتنی است: درحال حاضر بیش از60 کودک ونوجوان عضواین مرکزهستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =