کد خبر: 283684
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
بازدید 437
برگزاری مراسم جشن کتاب در قزوین

با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مراسم جشن کتاب در سالن نمایش کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 30آ بان 1397، هم زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی،مراسم جشن کتاب در سالن نمایش کانون استان قزوین با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این برنامه«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، «اکبر اسکندرنژاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، «علی هوشمند» رییس حوزه هنری و شمار زیادی از اهالی فرهنگ و ادب استان حضور داشتند.

نمایش نماهنگ ‌های ویژه هفته کتاب کانون، قصه گویی مربی برگزیده کانون استان قزوین«لیلا ابراهیمی» با عنوان«مهمان غار»به مناسبت آغاز هفته وحدت از برنامه‌های کانون دراین مراسم بود.

معرفی و رونمایی کتاب یکی از اعضای مرکز فرهنگی و هنری مجتمع«امیرسجاد آرام» و نیز در بخش تجلیل از فعالان عرصه کتاب و مسوولان باشگاه‌های کتاب، قدردانی از «زهرا برجی» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری الوند کانون استان قزوین از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

گفتنی است «امیرسجاد آرام» عضو 11 ساله کانون استان قزوین است که از وی تاکنون دو کتاب با عنوان«تجادنامه»(داستانی-تخیلی) و «ویکی نجوم» (دایره المعارف کوچک علم ستاره شناسی) به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =