ویژه برنامه‌های هفته کتاب در کانون استان قزوین

هم‌زمان با هفته کتاب، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی قدم برمی‌دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کدکان و نوجوانان استان قزوین، هفته کتاب و کتاب‌خوانی،امسال نیز در کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه شده است.

اهدا کتاب به مدارس، اجرای نمایش«پلنگ تیزدندان» در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری کانون  و اجرای برنامه‌های متنوع در مراکز فرهنگی و هنری در سطح استان و حضور مربیان کانون در مدارس و برنامه‌های فرهنگی برای ترویج انس با کتاب در مخاطبین از جمله  برنامه‌های هفته کتاب امسال است.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد در یک برنامه مشارکتی با همکاری کتابخانه عمومی این شهر،از عضو کتاب‌خوان برتر وکتابدار کتابخانه عمومی ضیاآباد قدردانی کرد.

کتابخانه سیارروستایی آبیک نیز باهمکاری مدرسه 13 آبان روستای گلزور یک نمایشگاه از کتاب‌های کانون برگزار کرد.

همچنین مربی این مرکز در مدرسه شهید باهنر روستای باقر آباد ترک فعالیت بحث آزاد با موضوع « اهمیت انس با کتاب در عصر تکنولوژی»، اجرای  کارگاه بلندخوانی و روخوانی کتاب و نیز برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی واهدای جوایز به برندگان را در راستای برنامه‌های هفته کتاب انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =