بچه های ایلامی در ویژه برنامه کتابنوش لحظه هایی شاد را سرکشیدند

ویژه برنامه کتابنوش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از طرف اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در مدرسه شهدای مطهر شهرک شهید کشوری ، هم زمان با سایر مراکز کانون در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کلکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،ویژه برنامه کتابنوش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون ایلام برگزار شد.براساس این گزارش با همکاری مدرسه ابتدایی شهدای مطهر شهرک شهید کشوری ،کانون استان ایلام برنامه متنوعی را با محوریت کتاب و کتابخوانی برگزار کرد. این برنامه با بخش هایی مانند موسیقی زنده شاد،سرود ، مسابقه ،سرود کودکان دارای نیازهای ویژه،شعر کردی،و اهدای کتاب همراه بود کهکارشناسان و کارکنان ومربیان کانون ایلام در کنار معلمان مدرسه ایتدایی شهدای مطهر یکروز سرشار از همدلی و همراهی را رقم زدند.بچه های دارای نیازهای ویژه نیز در این برنامه با سرودی شادهفته وحدت و هفته کتابو کتابخوانی را گرامی داشتند و قصه ی جشن تولد مار بوا نیز با اجرای علیا خسروی مربی راه یافته به جشنواره قصه گویی منطقه ای به اجرادرآمد که مورد استقبال قرار گرفت .جعفر گل محمدی مربی سیار نیزمسابقه ای با نشاط را به اجرا گذاشت .میلاد و مصطفی کاظمی نیز با موسیقی زنده و شاد بچه ها را به لحظاتی شاد مهمان کردند و پس از آن تعداد 400 کتاب چاپ کانون در بین بچه ها توزیع شد.

هم زمان با این برنامه در تمامی مراکز ثابت و سیار و پستی برنامه های متنوعی با همین محوریت برگزار شد که در گزارشی مفصل به آن پرداخته می شود.اهدای کتاب ،مسابقه کتابخوانی-جشن کتابخوانی-تقدیر ازاعضای کتابخوان-تجلیل از اعضای کتابخوان مرکز-به نمایش گذاشتن کتابهای جدید درمحل مرکز-مصور سازی کتاب-زیبا ترین جمله درمورد کتاب و چندین برنامه فرهنگی ادبی و هنری دیگر با موضوع کتاب مهم ترین برنامه های مراکز کانون استان به شمار می روند.

کانون استان ایلام با توجه به اهمیتی که به کتاب می‌دهد فراتر از برنامه‌های ثابت خود با موضوع کتاب، چندین برنامه استانی را به عنوان ویژه برنامه‌های این هفته ارایه داده که هم زمان با اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی در تمامی مراکز خود در سراسر استان ایلام به اجرای آنها پرداخته است.

ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از 24آبان تا یکم آذر در مراکز کانون ایلام هم زمان باسایر مراکز کانون سراسر کشور در حال اجرا هستند.

کتاب از اصلی ترین فعالیت های مراکز کانون به شمار می رود و تمامی فعالیت های ان برمحور کتاب می چرخند.

بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =