برندگان جایزه‌ی فن‌آوری چهارمین جشنواره اسباب‌بازی معرفی شدند

ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز با اهدای دو جایزه و یک لوح تقدیر از آثار برتر بخش «فن‌آوری» چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری تجلیل کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آیین پایانی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و با هدف حمایت از فرایند تجاری‌سازی ایده‌های برتر از دو اثر تجلیل و از یک اثر تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان در زمینه فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز در کشور، حمایت از فرایند تجاری‌سازی ایده‌های برتر، اسباب‌بازی را به عنوان یکی از موضوع‌های فن‌آوری‌های اصلی فرهنگی سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

در همین راستا همچون دوره‌های قبل این جشنواره هیات داوران به بررسی و ارزیابی آثار یک سال گذشته پرداختند. این داوران با اعلام نوآور بودن ایده‌ی این آثار و طراحی و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین متناسب با ظرفیت و نیاز کشور، آثاری را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

بر همین مبنا جایزه اول فن‌آوری به مبلغ ۲۰میلیون ریال و لوح تقدیر به سلمان داداشی برای اثر «باشگاه مغزسازی» تقدیم شد. سیدعلی اکبر ثنایی، امین شریف‌دینی و حمیده سادات‌ثنایی برای اثر «مجموعه کیت‌های لمو» نفر دوم این رقابت شناخته شدند و جایزه‌ی ۱۰ میلیون ریالی و لوح تقدیر جشنواره را دریافت کردند.

گفتنی است که آیین پایانی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بعدازظهر روز ۳۰ آبان ۱۳۹۷ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =