انتصاب ابراهیم زره‌ساز به عنوان مدیر کل جدید کانون خراسان رضوی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ابلاغ حکمی ابراهیم زره‌ساز را به عنوان مدیرکل کانون استان خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون،  شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان به‌عنوان هدف محوری کانون خواسته‌ی فاضل نظری از مدیر کل جدید کانون استان است که تحقق آن نیازمند وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون است.

در این حکم همچنین بر اهمیت تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی تاکید شده است.

ابراهیم زره‌ساز، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد است و از سال 1384 به‌عنوان معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان خراسان رضوی فعالیت می‌کرد.

او همچنین دبیر دهمین جشنواره فیلم رویش بوده است و در کارنامه‌اش کارگردانی و تهیه‌کنندگی تعداد زیادی فیلم‌های کوتاه و مستند و همچنین دبیری و مسئولیت برگزاری برخی جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و سینمایی به چشم می‌خورد.

زره‌ساز بر اساس حکم مدیرعامل کانون جایگزین رضا قمرزاده سرپرست سابق کانون استان خراسان رضوی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =