از مدیرکل کانون استان کرمانشاه، به عنوان مادر نمونه استان تجلیل شد

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه از سوی برگزارکنندگان آیین نکوداشت مقام مادر، به عنوان "مادر نمونه" استان کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استانی کرمانشاه در نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در استان کرمانشاه به عنوان یکی از مادران نمونه کرمانشاهی تجلیل شد.

در این مراسم که صبح امروز ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷ با همکاری بنیاد فرهنگی بین المللی مادر و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در تالار بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، ۱۵ مادر نمونه کرمانشاهی مورد تجلیل قرار گرفتند. 

غلامرضا محمدی، بنیانگذار بنیاد مادر در این همایش با بیان اینکه پایه‌ریزی این بنیاد در سال ۹۳ و باهدف ارج‌نهادن به مقام بی‌بدیل مادر انجام گرفت، افزود: تاکنون در ۲۸ استان کشور این مراسم برگزار شده است.

  او بر لزوم ترویج فرهنگ تکریم مادران تاکید کرد و گفت: جوانان برای رسیدن به موفقیت باید پنج اصل ایمان به خدا، امید به زندگی، تلاش، احترام به والدین به ویژه مادر و کمک به دیگران را سرلوحه امور خود قرار دهند.

  بنیانگذار بنیاد مادر همچنین گفت: در قرآن کریم چهار بار واژه مادر و دوبار واژه پدر به کار رفته و این نشان از اهمیت رکن مادر در خانواده است که باید آن را گرامی داشت.

  همچنین سعیده فهیم، مدیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه نیز گفت: امروز در این همایش از مادرانی تجلیل خواهیم کرد که شاخص‌های برجسته‌ای را دارا هستند. 

فهیم افزود: از بین ۱۵ مادر نمونه کرمانشاهی که در این مراسم تجلیل می‌شوند، دو مادر برای تجلیل به همایش کشوری مادران نمونه معرفی خواهند شد. 

در ادامه این مراسم، باحضور استاندار کرمانشاه از یادمان مقام والای مادر در استان کرمانشاه رونمایی شد. 

 در این مراسم از "مهناز فتاحی"، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز به عنوان یکی از ۱۵ مادر نمونه کرمانشاه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =