اجرای 12  قصه در روز پایانی بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی منطقه سه کشور

در دومین روز از برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در اهواز، 12 قصه‌گو آثار خود را به اجرا در می‌آورند.

به گزارش روابط عمومی خوزستان، در دومین و آخرین روز از برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در اهواز، در تاریخ اول آذر، 12 قصه از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر اجرا می شود.

در بخش زنان و مردان، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در اهواز قصه‌های پسران تشمال، با اجرای طیبه باقری شلمزاری، آهنگ دوستی «سمیه پسندی»، زیباترین هدیه دنیا «آسیه رحمتی»، دختری به اسم فرشته «هاجر کریمی»، زاغ و زیرک «صغری عالی پور»، تونبولو «ژاله بحرینی مطلق»، من و یک گلدان خالی «طاهره جعفری»، آغوشت را باز کن«بهار ملک پور»، سرگذشت ایرج «فریده مرادی»، هرکسی را بهر کاری ساختند «رضا ابراهیمی»، قلقلی و آرزوهای بزرگ «فرشته پورنعمتی»، آرزوی گلی «نرگس رومینا» اجرا می‌شود و مورد داوری قرار خواهد گرفت.

بخش پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در اهواز، صبح روز پنجشنبه اول آذر به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در محل سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =