دیدار کارکنان کانون اسفراین با فرماندار در هفته کتاب و کتابخوانی

در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار اسفراین دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ،همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی مسئولان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارکنان اداره کتابخانه های عمومی اسفراین با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

طاهر رستمی فرماندار اسفراین با اشاره به جایگاه کتاب و کتاب خوانی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه گفت : کانون از آن جهت که با کودکان و نوجوانان سر و کار دارد  می تواند نقش تعیین کننده ای در جامعه پذیری و انتقال مفاهیم به نسل آینده داشته باشد.

وی تعامل سازنده با نهادهای مختلف فرهنگی و پرهیز از موازی کاری و کارهای جزیره ای را یکی دیگر از راهکار های توسعه فرهنگ  برشمرد و افزود : بسیاری از فعالیت های فرهنگی بیش از آنکه نیازمند حمایت های مالی باشد نیازمند تعامل سازنده بین نهادهای مختلف شهر است و کارهای بزرگی را می توان با تکیه بر این همکاری و هماهنگی انجام داد.

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ضرورت  نوآوری در جذب و نگهداری اعضا را یادآور شد و گفت : با تغییر شرایط و تغییر نیاز ها ، لازم است رویکرد ها هم تغییر کنند و بروز شوند.

فرماندار اسفراین نقش نیروی انسانی را در ترویج  کتاب و کتاب خوانی بسیار مهم دانست و تصریح کرد : نیروی انسانی مبتکر و پر تلاش می تواند با پیروزی بر محدودیت ها و تنگناها راه را برای فعالیت های خود و دیگران هموار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =