ایران خودرو، چادر فرهنگی خود را به کانون پرورش فکری اهدا کرد

با توجه به حضور مستمر کانون پرورش فکری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و بحث امدادفرهنگی، شرکت ایران خودرو چادر فرهنگی خود در شهرستان سرپل ذهاب‌ را به کانون پرورش فکری اهدا شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، طی امضای تفاهم نامه فرهنگی میان کانون پرورش فکری و شرکت ایران خودرو، چادر این شرکت در شهر زلزله زده سرپل ذهاب به اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اهدا شد.

در این مراسم که صبح امروز پنج شنبه یکم آذرماه ۱۳۹۷ و در محل برپایی چادر شرکت ایران خودرو در سرپل ذهاب برگزار شد، با برپایی جشنی با حضور مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان، "محبت جمالی نیا"، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و نمایندگان شرکت ایران خودرو، چادر این شرکت و تمامی وسایل موجود در آن به کانون پرورش فکری تحویل شد.

از سال گذشته و با وقوع زلزله شدید در شهرستان سرپل ذهاب، شرکت ایران خودرو با برپایی چادر بزرگی در یکی از محله های شهر زلزله زده سرپل ذهاب، اقدام به انجام فعالیت های مختلف فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان کرد.

در ادامه فعالیت های این شرکت، با توجه به حضور پررنگ کانون پرورش فکری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و بحث امدادفرهنگی، مشارکت های بسیاری میان کانون و شرکت ایران خودرو در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی انجام شد.

مهنازفتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در بخشی از این مراسم به سخنرانی پرداخت.

فتاحی با اشاره به اینکه؛ کانون پیشینه طولانی در کار با کودک دارد، افزود: از اولین روز زلزله، با مربیان تخصصی و هنرمند از کانون استان کرمانشاه و  از سراسر کشورمان در مناطق زلزله زده حضور داشته ایم.
مدیرکل کانون استان با قدردانی از فعالیت های فرهنگی شرکت ایران خودرو برای کودکان زلزله زده، همچنین گفت: این حرکت شرکت ایران خودرو واقعا ستودنی است.
او افزود: کانون به تنهایی نمی تواند به تنهایی پاسخگوی نیازهای کودکان و نوجوانان در مناطق زلزله زده باشد و باید نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی به یاری بیایند.

فتاحی گفت: برای کمک به کودکان، انجام حرکت های فرهنگی نظیر اهدای چادر از سوی ایران خودرو، به صورت جدی جریان سازی می کند تا نگاه به کودکان در مناطق زلزله زده بیشتر شود.

بر همین اساس، شرکت ایران خودرو با توجه به فعالیت های مستمر فرهنگی کانون پرورش فکری در مناطق زلزله زده کرمانشاه که همچنان ادامه دارد، با امضای تفاهم نامه ای فرهنگی، این چادر را برای انجام فعالیت های فرهنگی به کانون پرورش فکری اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =