دست سازهای سفالین کودکان کانون تهران از صلح گفتند

نمایشگاه سفالینه های دست‌ساز اعضای 47 مرکز کانون استان تهران، در مرکز تخصصی سفال با موضوع صلح برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، نمایشگاه آثار سفالگری اعضای کودک و نوجوان مرکز تخصصی سوفار و دیگر اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان با موضوع  صلح به مدت دو هفته پذیرای علاقمندان است.

این نمایشگاه که به منظور گسترش فرهنگ صلح در میان کودکان، درک مفهوم صلح جهانی و اهمیت کرامت و عدالت بر پایه احترام به ارزشها برگزار شد، با همت مربیان این مرکز و با همکاری موزه صلح و همچنین دفتر توسعه محله باغ آذری تهران، با حضور محمد میرمرادی شهردار ناحیه ۶، حسن تقی پور رئیس موزه صلح  و جمعی از مسئولان، معاونان و کارشناسان ستادی کانون استان و اعضای مرکز شماره ۷ در هفته دوم آذر ماه ۹۷ افتتاح شد.  

مربیان این مرکز تخصصی با پرداختن به آموزش این موضوع از طریق هنر، تلاش کردند تا صلح و اهمیت آن را در زندگی اجتماعی به مخاطبانشان معرفی کنند.

محترم شمردن انسانیت، کاهش خشونت، تشوق و ترغیب به مسئولیت پذیری نسبت به جامعه و محیط زندگی‌شان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

بر این اساس، بازدیدکنندگان می توانند تا ۱۴ آذر ۱۳۹۷ از این نمایشگاه واقع در منطقه ۱۶، بزرگراه بعثت، جنب ترمینال بعثت، پارک بعثت، مرکز تخصصی سوفار کانون بازدید کرده و در صورت تمایل، با خرید این آثار هنری در حمایت کودکان محروم از تحصیل و تجهیز کتابخانه محلی برای کودکان محله باغ‌آذری مشارکت داشته باشند.

گفتنی است، بیش از ۶۰۰ عضو کودک و نوجوان از ۴۸ مرکز فرهنگی هنری کانون استان آثار هنری خود را به این نمایشگاه ارسال کرده که بخشی از این آثار در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =