برگزاری یادواره شهدای عضو کانون خراسان جنوبی در کانون سربیشه

مرکز فرهنگی هنری سربیشه در آستانه فرا رسیدن میلاد مبارک پیامبر رأفت و مهربانی، یادواره شهدای کانون خراسان جنوبی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و در آستانه میلاد مبارک حضرت محمد (ص) مرکز فرهنگی هنری  سربیشه یادواره شهدای عضو کانون استان را برگزار کرد.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با حضور در این مراسم، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان، برگزاری یادواره شهدا را فرصت بسیار ارزشمندی برای  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

حمیدی افزود: همه‌ی ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدا هستی خود را تا پای جان گذاشتند و با خدای خود معامله کردند و امروز وظیفه ذاتی همه‌ی ماست تا یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و قدردان ایثارگری‌های آن عزیزان باشیم.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی در ادامه سخنانش به اجرای 300 برنامه کتاب محور در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون استان اشاره کرد که در ایام هفته کتاب و کتاب‌خوانی در حال برگزاری است.

برگزاری نمایشگاهی از عکس  کارت عضویت22 عضو شهید کانون خراسان جنوبی  به همراه معرفی شخصیت  مربی شهید (علی نوکندی)،  عکس شهدای سربیشه، کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت، اجرای سرود از جمله برنامه های اجرایی این یادواره بود که در مرکز فرهنگی هنری سربیشه با حضور علی چهاردهی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سربیشه و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است: تاکنون  یادواره شهدای عضو کانون خراسان جنوبی در تعدادی از مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شده است و در دیگر مراکز نیز برگزار خواهد شد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =