نمایشگاه «دست‌های کوچک» در کانون ایوان‌کی

نمایشگاه آثار فصلی اعضای کارگاه هنری در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری ایوان‌کی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان و به گفته‌ی الهه حسنی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایوان‌کی، نمایشگاه آثار هنری اعضا با عنوان «دست‌های کوچک» همزمان با هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی برگزار و با استقبال اعضا و والدین روبرو شد.

حسنی اظهار داشت: این نمایشگاه مجموعه ۳۰۰ اثر اعضای کودک و نوجوان در قالب کاردستی، ادبی، نقاشی، خوش‌نویسی و سفال‌گری است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را جذب و پایداری اعضا، آشنایی والدین با کانون پرورش فکری و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و...، تقویت مهارت‌های زندگی به‌ویژه مهارت اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: در هفته‌ی کتاب بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از این نمایشگاه بازدید داشتند.

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون ایوان‌کی تصریح کرد: در آیین اختتامیه این نمایشگاه با دعوت از ۷۰ والدین برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی، نمایش‌نامه‌خوانی نمایش «مسافر» با هدف تقویت قدرت نه گفتن، روایت‌خوانی با عنوان «کودکانه‌های من» و مسابقه از سوی اعضا و مربیان اجرا و در پایان از اعضای برتر کتاب‌خوان این مرکز تجلیل شد.

حسنی در ادامه یادآور شد: پویش گنج پنهان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با همکاری بخشداری، کتابخانه عمومی و پایگاه بسیج امام علی(ع) در میدان امام(ره) شهر ایوان‌کی برگزار و بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به مردم اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =