تجلیل از اعضای برتر کتاب‌خوان سمنان در مهرواره‌ی کتاب

اعضای برتر کتاب‌خوان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار شهری کانون پرورش فکری در نخستین مهرواره‌ی کتاب تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در آخرین‌روز از هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی نخستین مهرواره‌ی کتاب با تجلیل از اعضای برتر کتاب‌خوان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و کتابخانه سیار شهری با دعوت از مقصود پرهیزجوان استاد دانشگاه و ۴۰ عضو کودک و نوجوان و جمعی از والدین در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با مشارکت مسئولان و مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک، دو و کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری سمنان در این آیین از پرهیزجوان و ۱۵ عضو برتر کتاب‌خوان تجلیل شد.

پرهیزجوان در بخشی از این مهرواره با خوانش یک اثر داستانی درخصوص نقش و اهمیت مطالعه در زندگی سخن گفت و از اعضای کودک و نوجوان خواست تا مطالعه‌ی هدفمند را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود قرار دهند.

گفتنی است؛ روایت‌خوانی با عنوان «دوست خوب من، کتاب» توسط دو عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، همنوازی تنبک توسط پنج عضو کارگاه موسیقی مراکز سه‌گانه‌ی کانون سمنان، تک‌نوازی دف توسط عضو دختر کودک مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان، مسابقه و بلندخوانی کتاب، از برنامه‌های این مهرواره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =