کد خبر: 283842
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
انجمن ادبی آفرینش کانون بجنورد ، افتتاح شد

انجمن ادبی ، آفرینش کانون بجنورد به عنوان پنجاه و هفتمین انجمن کشوری آفرینش کار خودش را در مرکز شماره 1 آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی ، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ، پنجاه و هفتمین انجمن تخصصی شعر و داستان  کودک و نوجوان آفرینش ،در مرکز شماره 1 بحنورد افتتاح شد.

در این جلسه که با حضور فرج زاده معاونت فرهنگی کانون استان ، کارشناسان و جمعی از خانواده ها برگزار شد ، هر یک از اعضا آثار خود را قرائت کردند و در پایان به نقد و بررسی آثار پرداخته شد.

فرج زاده در این جلسه ضمن تقدیر از اعضایی که در سنین نوجوانی ، نوشتن را به صورت جدی آغاز کرده اند ، افزود : لازمه رشد و ترقی هر فردی مطالعه کتاب و تجربه اندوزی بوده و جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که خواندن ، کار روزانه اش باشد.

گفتنی است از اهداف تشکیل این انجمن ، ایجاد فضای امن و سالم برای نوجوانان و اعضای ارشد علاقه‌مند به شعر و داستان ، گسترش و تداوم ارتباطات اعضا و مراکز فرهنگی و هنری کانون در سطح تخصصی‌تر با یکدیگر و با کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان ،معرفی چهره‌های جوان وخلاق ادبی به جامعه ادبی کشور در حوزه شعر و داستان و ایجاد روحیۀ نقدپذیری، تشویق و تربیت نگاه انتقادی در اعضا می باشد که با نظارت  آفرینش های ادبی کشور برنامه ریزی واجرا خواهد شد .

لازم به ذکر است پیش از این انجمن سپیدار اسفراین در بهمن سال گذشته به عنوان اولین انجمن تخصصی استان کار خود را آغاز نموده وانجمن آفرینش بجنورد دومین انجمن استان وپنجاه وهفتمین انجمن کشوری آفرینش ثبت خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =