جشن‌های کتابخوانی در مراکز کانون با حضور فرمانداران هادیشهر و بستان‌آباد

فرمانداران، شهرداران و مسئولین شهری هادیشهر و بستان‌آباد با حضور در مراکز کانون شهرستان در جشن‌های کتابخوانی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی فرمانداران، شهرداران و جمعی از مسئولین شهری در ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  هادیشهر و بستان‌آباد شرکت کردند.

در هادی‌شهر کودکان و نوجوانان در نشستی صمیمی با حضور احمدی فرماندار و فرج‌زاده شهردار خواسته‌های خود را بیان کرده و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی جشن ویژه‌ی هفته‌ی کتاب و کتابخوانی را در حضور میهمانان خود برگزار کردند.

مهندس احمدی فرماندار و مهندس فرج‌زاده شهردار هادیشهر در جشن کتاب کانون
مهندس احمدی فرماندار و مهندس فرج‌زاده شهردار هادیشهر در جشن کتاب کانون

تقدیر از اعضای کتابخوان و اهدای جوایز برندگان برنامه‌های مختلف هفتهِ‌کتاب وکتابخوانی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

در بستان‌آباد موسوی فرماندار، کوهستانی شهردار و همچنین رییس و اعضای شورای اسلامی این شهرستان به همراه جمعی از مسئولین با حضور در کانون در جشن ویژه هفته‌ی کتاب و کتابخوانی شرکت کردند.

در این جشن کودکان و نوجوانان به خوانش آثار خود و نقد و بررسی آنها در حضور میهمانان پرداختند که ضمن استقبال میهمانان از برنامه‌های اجرا شده و آثار ارائه شده‌ی اعضا قرار شد با کمک فرماندار و شهردار این شهرستان نسبت به چاپ آثار کودکان و نوجوان اقدام شود. تقدیر از اعضای کتابخوان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی از دیگر بخش‌های جشن کتاب در کانون بستان‌آباد بود.

مهندس موسوی فرماندار و مهندس کوهستانی شهردار بستان‌آباد در جشن کتاب کانون
مهندس موسوی فرماندار و مهندس کوهستانی شهردار بستان‌آباد در جشن کتاب کانون

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =