آغاز به‌کار بیست‌ویکمین جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی منطقه 5 کشوری در ساری

بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی منطقه 5 کشوری در ساری با حضور 35 قصه‌گوی برتر کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، صبح امروز مرکز مازندران میزبان 35 قصه‌گوی برتر از بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی منطقه 5 کشوری است.

کانون پرورش فکری مازندران که به مدت دو روز (3 و 4 آذرماه جاری) مجری بخش منطقه‌ای جشنواره بیست‌ویکم قصه‌گویی بین‌المللی منطقه 5 کشوری است در روز نخست 23 قصه برای حاضرین این جشنواره اجرا می‌شود.

قصه‌های امانت از کودکی پیامبر، پیرزن خردمند، ریسمان عدالت، بازگشت، فقط بگو هیچ، مرام کریمان، ماهی جان، تیرانداز جوان، حسنی و پهلوان پنبه، ماجرای مرد جهان‌گرد؛ در صبح روز نخست جشنواره و قصه‌های راز انگشتر،1 2 3 عطسه، شلغم پربرکت، افسانه و روباه حیله‌گر، قصه ما به سر رسید، آینه جادو، دروازه بخت، آتش و دریا، گربه‌ها و خروس‌ها، لجباز، همه را می‌خواهم، آسمون تو چه رنگیه، حرف آباد؛ از سری قصه‌هایی است که بعد از ظهر روز نخست از ساعت 15 تا 19 امروز شنبه 3 آذرماه برای مخاطبان کانونی اجرا می‌شود.

قابل ذکر است اعلام شود بیست و یکمین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی بین‌المللی منطقه 5 کشوری که به میزبانی کانون پرورش فکری مازندران در حال برگزاری است صبح فردا 4 آذرماه با اجرای 12 قصه به کار خود پایان می‌دهد و آیین اختتامیه از ساعت 17:30 تا 19 با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن سینما کانون این اداره کل نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =