دیدار مدیرکل کانون استان قزوین با فرماندار و رییس آموزش و پرورش بویین زهرا

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷، «مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین با «علی رحمانی» فرماندار و «حسن قهرمانی» رییس آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا دیدار کرد.

در دیدار با فرماندار بویین زهرا که هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با هدف ایجاد زمینه برخورداری بیشتر بچه‌های این شهرستان ، از کانون و فعالیت‌های آن انجام شد، اروجی، با توجه به عملکرد و جایگاه کانون، خواستار افزایش اعتبارات کانون در بویین‌زهرا برای بهره مندی بیشتر کودکان و نوجوانان این شهرستان از برنامه‌های نمایشی و آسمان نمای کانون برای بچه‌های علاقه مند به علم نجوم شد.

مدیرکل کانون که در این دیدار «اعظم یوسفی اصل» سرپرست معاونت کانون و «سیده الهام حسینی» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری بویین‌زهرا وی را همراهی می‌کردند، درباره اثرگذاری کانون در ارتقا فرهنگ، هنر و اندیشه کودکان و نوجوانان و اهمیت فعالیت آن در مناطق کم‌تر برخوردار، با فرماندار بویین‌زهرا به گفت و گو نشست.

فرماندار بویین زهرا نیز با قدردانی از روند رو به جلوی فعالیت کانون در این شهرستان و تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی از سنین کودکی، در زمینه افزایش اعتبارات کانون قول مساعد داد.

در ادامه و در دیدار مدیرکل کانون با رییس آموزش و پرورش بویین‌زهرا، در زمینه همکاری بیشتر دو دستگاه برای بهره مندی دانش‌آموزان از برنامه‌های کانون و تامین وسیله نقلیه برای رفت و آمد آنها به کانون، رایزنی‌هایی انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =