کد خبر: 283865
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
نشست کتاب‌خوانی در میهه چهارمحال و بختیاری

کودکان و نوجوانان روستای میهه از فعالیت‌های بخش مکاتبه ای، کتاب‌خانه پستی و سیار روستایی کانون پرورش فکری استان بهره‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی مربیان بخش های مکاتبه ای، کتاب‌خانه پستی و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در روستای میهه به اجرای فعالیت‌های کتاب‌خوانی در این روستا پرداختند.

بر این اساس: مربی بخش مکاتبه ای استان ضمن معرفی بخش مکاتبه ای ونحوه ارتباط گیری با این بخش به اهدای کارت های کتاب به دانش آموزان این روستاپرداخت.

 خوانش بخش هایی از کتاب‌های کانون وگفتگو با دانش آموزان در خصوص آخرین کتابی که خوانده اند و ارائه خلاصه ای از کتاب از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این دیدار محسوب می‌شد.

در این دیدار اعضای مستعد ادبی با ارائه‌ی آثار نوشتاری خود به مربی بخش مکاتبه‌ای شناسایی شدند و قرار شد به عنوان اعضای پاسخگویی با این واحد به صورت ارسال نامه های ادبی و نقد آثار نوشتاری این اعضا با این واحد ارتباط برقرار کنند. 

اجرای نمایش خلاق(درخت وبند رخت) با هدف ترغیب دانش آموزان به مطالعه کتاب و انتخاب کتاب‌های مورد علاقه اعضا از میان کتاب‌های حاضر در این نمایش خلاق از دیگر برنامه های اجرا شده در این فعالیت به شمار می رفت.

معرفی مرکز آفرینش های ادبی و نحوه ارسال آثار ونوشته ها بخش پایانی این دیدار بود که به منظور معرفی واحد ادبی استان(بخش مکاتبه‌ای وجذب وپایدارسازی اعضای روستایی و توجه به کودکان روستا در زمینه  عدالت محوری ویکسان سازی شرایط بروز فعالیت‌های فرهنگی وادبی در آنان انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =