کد خبر: 283871
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
پیامبر وحدت‌آفرین

به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) جشن مهربانی‌ها در مرکز فرهنگی هنری کانون خواف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در روز پنج‌شنبه اول آبان‌ماه ۱۳۹۷ مرکز فرهنگی هنری کانون خواف جشن هفته وحدت را با حضور ۴۵ عضو کتابخانه برگزار کرد.

نصرت لقای‌رودی مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد وحدت بین مسلمین جهان است و سیره رسول خدا در ایجاد وحدت میان امت نوپای اسلامی، الگوی کارآمدی برای اتحاد اسلامی در همه زمان‌ها است.  

لقای‌رودی از پیامبر اکرم به عنوان پیامبر رأفت و عطوفت یاد کرد و گفت: او کسی بود که سرزمین جاهلیت عربستان را از جهل رهانید و دین مبین اسلام را به عنوان چراغ روشن‌گر راه بشریت به جهانیان معرفی کرد بنابراین، معرفی شخصیت این بزرگوار به نسل امروز یک وظیفه است و به همین دلیل ما بر آن شدیم تا در این ایام مبارک، ضمن برپایی جشن شاد و مفرح، ابعاد گوناگون شخصیت آن حضرت و وقایعی که آن زمان در هنگام ولادت ایشان رخ داد را به کودکان و نوجوانان کتابخانه معرفی کنیم.

مولودی‌خوانی، قصه‌گویی با موضوع «میلاد پیامبر مهربانی‌ها»، اجرای سرود (یارب سر من خاک در کوی محمد)، شعرخوانی، اجرای مسابقه، تقدیر از اعضای کتاب‌خوان از جمله برنامه‌های این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =