کد خبر: 283879
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
یکی کم است

در هفته کتاب و کتاب‌خوانی کتاب«یکی کم است» توسط اعضای کانون شهرستان سرخس کتاب‌سازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، کتاب «یکی کم است» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بر اساس فیلم یکی کم است، ساخته عبدا... علیمراد و توسط نوراحق‌پرست بازنویسی شده است.

صدیقه ترشیزی، مربی مسوول مرکز سرخس، هفته کتاب و کتاب‌خوانی را فرصت مناسبی برای معرفی کتاب‌های مفید و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی دانست و گفت: در این ایام سه کتاب «مهارت‌های زندگی برای کودکان»، «یخی که عاشق خورشید شد» و «دمپایی خورشید» به شیوه خلاقانه به اعضای مرکز معرفی شد و آنان علاقه‌مند به خواندن این سه کتاب شدند.

کتاب «یکی کم است» نیز به آنان معرفی و پس از روخوانی کتاب، اعضا شروع به کتاب‌سازی آن در قطع بزرگ کردند و سپس به تماشای انیمیشن این اثر نشستند.

ترشیزی افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته تشکیل انجمن هنری و برگزاری ادامه جلسات انجمن قصه‌گویی و کتاب‌خوانی بود که شروع آن از تابستان کلید خورد و پانل هنری با عنوان یک «فنجان کتاب» نیز توسط بخش هنری آماده شد.

بازدید مدارس و مهدهای کودک و انجام فعالیت‌های سفال، کتاب‌سازی با عنوان حواس‌پنج گانه، نمایش فیلم یکی کم است، معرفی کتاب ترانه‌های بابایی و ترانه‌های مامانی و شعرخوانی برای تعداد بیش از ۸۰ نفر از دیگر فعالیت‌ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =